رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی
سرخط خبرها

مهدی بابادی کامل‌ترین بازیکن والیبال نشسته آسیا شد

  • کد خبر: ۱۷۳۲۳۸
  • ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
مهدی بابادی کامل‌ترین بازیکن والیبال نشسته آسیا شد
مهدی بابادی، بازیکن خراسانی تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از قهرمانی کشورمان در قزاقستان توانست عنوان کامل‌ترین بازیکن رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا را از آن خود کند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال نشسته ایران مقتدرانه در سکوی نخست رقابت‌های والیبال‌نشسته قهرمانی آسیا در قزاقستان قرار گرفت.

در فینال این رقابت‌ها شاگردان هادی رضایی به مصاف قزاقستان میزبان رفتند و در پایان با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به برتری رسیده و عنوان قهرمانی این دور از رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در پایان این دور از مسابقات، برترین‌های رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا نیز معرفی شدند که مهدی بابادی، ملی‌پوش خراسانی کشورمان توانست عنوان کامل‌ترین بازیکن این رقابت‌ها را از آن خود کند.

تیم ملی والیبال نشسته ایران با شکست تیم‌های هند، چین و کره جنوبی در مرحله گروهی به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله با شکست تیم عراق راهی فینال شد. شاگردان هادی رضایی توانستند در این دور از رقابت‌ها تمام رقبای خود را با نتیجه یک‌طرفه ۳ بر صفر شکست دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->